Dincolo de hărți - Călătorim și povestim aventuri de tot felul

Căderea frunzelor - O escapadă relaxantă de toamnă

Imagine
 Play la idei Vine o vreme când a lăsa pe mai târziu, pe „data viitoare” devine un risc pe care cu greu ni-l mai asumăm. Uneori n-o mai facem, că prea am amânat o viaţă timp de o viaţă, așa că m-am abonat la Lunca Timișului în această toamnă 🙂, și am făcut plimbări frumoase cu bicicleta cercetând anumite cotloane, locuri care pot spune că, s-au strecurat în sufletul meu și se cuibăresc acolo pentru mult timp. În timp ce mie îmi place să merg pe trasee, alții poate preferă șoseaua. O bicicletă de munte poate să te ducă unde una cursieră nu ajunge – în pădure. Am pedalat printre pomii plini de culoare și am trecut prin mai multe sate, precum și alte locuri mai vechi sau mai noi, neștiind când ajung acasă. Încerc să trag de mine zi de zi pentru a merge mai departe, altă alternativă neavând. După cum am mai menționat, fac ieșiri pentru că „îmi place să merg cu bicicleta, și revin constant pentru a trăi iar si iar același vis de care nu mă satur, pentru că îmi amintește de copilărie, pentr

Vezi mai jos rezultatele

Marele studiu al bicicletelor furate!


92,3% din bicicletele furate nu sunt recuperate niciodată, reiese din “Marele studiu al bicicletelor furate”, realizat de Otto Broker, cu sprijinul agenției Promocrat și al bloggerilor specializați în ciclism. Vezi mai jos rezultatele acestui studiu:

biciclete furate
Studiul, desfășurat în perioada 6-20 mai, arată că la mai mult de jumătate (50,4%) din cei aproape 1000 de respondenți li s-a furat bicicleta cel puțin o dată. Deși marea majoritate a păgubiților au raportat furtul bicicletei la Poliție, pe Facebook și pe forumuri specializate, mai mult de o treime (33%) au preferat să nu facă nimic. Asta în condițiile în care aproape jumătate din bicletele furate aveau o valore cuprinsă între 500 și 2000 de ron.
Opțiunile pentru protejarea bicicletei rămân împărțite în continuare între antifurt (54,3%) și asigurare (37%), în timp ce marea majoritate a bicicliștilor participanți la studiu (72,9%) sunt de acord că, în România, nu se adoptă toate măsurile necesare pentru a combate furturile de biciclete.
Șansa de a rămâne fară bicicletă crește dacă aceasta are culoarea negră sau albastră și dacă bicicleta este utilizată frecvent sau zilnic, iar Bucureștiul rămâne în topul preferințelor pentru hoții de biciclete, cele mai vizate zone fiind Piața Romană , Universitate, Militari și Pantelimon.
Un aspect interesant relevat de studiu a fost și acela că cele mai multe biciclete sunt furate din scările de bloc (39,5%), spațiul public (26,7%), din curți (13,3%) sau garaje (4,5%), iar anotimpurile preferate sunt primăvara (31,7%) și vara (47,9 %).
Chiar dacă este zi, sau bicicleta prezintă un sistem antifurt, acest aspect nu i-a împiedicat pe hoți să fure: peste 57% dintre furturi au loc în timpul  zilei, iar în 69,5% din cazuri bicicletele aveau sisteme antifurt.
Pentru a veni în sprijinul comunităților de bicicliști, Otto Broker a lansat, în toamna anului trecut, Otto Velo, prima poliță de asigurare pentru biciclete, în cadrul unui parteneriat strategic încheiat cu Grawe România Asigurare SA.
Produsul, o premieră pentru piața locală de asigurări, reprezintă un pachet unic de servicii, care acoperă două riscuri majore – furtul și tâlhăria - la care sunt expuși preponderent, proprietarii de biciclete.
Mai multe detalii pot fi obținute de către cei interesați pe pagina http://www.ottobroker.ro/asigurari-de-biciclete/


Sursa: http://www.ottobroker.ro/

Comentarii

< ÎNAPOI LA PRIMA PAGINĂ

< DESPRE MINE

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


AM FOST ȘI AICI

Cheile Garlistei - Mutii Aninei

Poiana Marului - O noapte la cort